آموزش گرامر زبان انگلیسی سطح پیشرفته با دوره های تصویری اشکان حامدیان.روش آموزش مفهومی می باشد و بعداز هر بخش آزمون یا تمرین بهمراه پاسخ ها موجود می باشد و از صفر تا صد زبان انگلیسی را با شما همراه هستم.این دوبخش را ببینید با دقت.

اگر در مفهوم اولیه مباحث شرطی ها مشکل دارید با دیدن این ویدیو مشکل شما برطرف می شود.

جملات شرطی در زبان انگلیسی یعنی برنامه ریزی ونتیجه گیری. به طور مثال شما به کسی میگویید اگر سخت درس بخوانی در آزمون آیلتس قبول میشوی.در جمله اول برنامه ریزی را گفته ایی که اگر سخت درس بخواند و در جمله دوم نتیجه را میگویی که قبول می شود. نماد شرط هم اگر می باشد که در زبان انگلیسی می شود if

در این قسمت بخش اولیه مبحث شرطی ها را مشاهده میکنید.روش آموزش مفهومی می باشد به طوری که خود زبان آموز بعداز دیدن هر قسمت توانایی جمله سازی را بدست می اورد.از دیدن این بخش لذت ببرید و در انتشار این ویدیوها با دوستان خود کوشا باشید.

مبحث Would rather در زبان انگلیسی 5 لحن و کاربرد مختلف دارد. در این ویدیو به بخش اول آن پرداخته ام.ببینید و لذت ببرید از این آموزش مفهومی.

 

جهت دریافت مشاوره کامل دوره های تصویریِ آموزش گرامر زبان انگلیسی و آموزش مکالمه زبان انگلیسی به شماره زیر در تلگرام یا واتس اَپ ( اشکان حامدیان ) پیام دهید.

09113783038