سبد خرید

زمان حال استمراری در زبان انگلیسی 5 مفهوم و کاربرد متفاوت دارد

چند قسمت اموزش تصویری برای کاربردهای حال استمراری در مکالمات از پایه تا پیشرفته اماده کرده ام. ابتدا حالت کلی حال استمراری از دل فیلم های زبان اصلی ببینید.اگر دقیق متوجه نشدید نگران نباشید در ادامه ویدیویهای زیر بصورت ریز به ریز با مثالهای زیاد و تمرین های زیاد به شما کمک میکنم این زمان را کاربردی آموزش ببینید.ابتدا ویدیوی زیر را ببینید.

زمان حال استمراری در زبان انگلیسی

اشاره به کاری دارد که در همین لحظه در حال انجام است.یعنی داره انجام میشه.مثلن میخوای بگی دارم میرم به تهران یا او داره با دوستاش سخت کار میکنه یا اونها در حال رنگ میزی اتاق ها هستند. حال استمراری تا کید بر انجام کار در لحظه دارد و مستمر بودن کار را مورد خطاب قرار میده.

فاعل + am – is – are + فعل ing

ساختار حال استمراری ثابت است : مانند

I am ing

He is ing

She is ing

We are ing 

They are ing

ابتدا با این کلیپ در بالا و این مثالها شما را با مفهوم کلی حال استمراری در زبان انگلیسی آشنا کردم.

i am going to school

من دارم میرم مدرسه

He is going there

او داره میره اونجا

They are coming here now

اونها دارن میان اینجا الان

در ادامه شما را با مفاهیم پیشرفته تر و حالت ها منفی و لحن های مختلف حال استمراری آشنا میکنم تا از پایه تا پیشرفته زمان حال استمراری را آموزش ببینید.

آموزش مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر و اصول از کجا شروع میشود؟

برای اینکه بتوانید مکالمه کنید ابتدا باید طریقه پرسشی کردن در زبان انگلیسی را آموزش ببینید و بعداز ان پاسخ به پرسش ها را بیاموزید.

شاید بپرسید چرا ابتدا باید طریقه پرسشی کردن در زبان انگلیسی را بیاموزم؟

چون مکالمه با پرسش شروع می شود. از آنجایی که زبان انگلیسی پراکندگی موضوع زیاد دارد , باید مواظب باشیدکه در این پراکندگی اموزش ها گم نشوید تا خسته وزده شوید. باید از اصلی ترین بخش های اموزشی در مکالمات به روش مفهومی شروع کنید , بنابراین اینجا کلیک کنید تا نمونه اموزش های پایه و اصول جمله سازی را کامل ببینید و درصورت تمایل به اموزش کامل با این دوره اموزش خود را شروع کنید.