سبد خرید

آموزش های اَشی بر اساس سیستم عدم فشار است

یعنی با برنامه ریزی سبک , بدون اینکه به کودکان فشاری وارد شود , آهسته و پیوسته به روش مفهومی آموزش میبینند.

مدت زمان های طلایی در هر جلسه آموزشی بین 10 تا 15 دقیقه به کودک کمک میکند که خسته نشود و بار مفید آموزشی و اصلی ترین بخش های مورد نیاز آموزشی را براحتی جذب کند.

نکته مهم: اگر زمان آموزش طولانی باشد نتایج و دستاورد آموزش گم می شود و کودک دچار خستگی و پراکندگی از نظر محتوای آموزش می شود.

آموزش های اَشی برنامه ریزی انعطاف پذیر دارد

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی کودکان فقط با تلویزیون دیدن و کارتون و انیمیشن امکان پذیر نیست.گاهی اوقات بجای آموزش , آسیب آموزشی به کودک میرسد.برای جلوگیری از هر آسیبی باید یک برنامه ریزی انعطاف پذیر وجود داشته باشد تا کودک و خانواده دچار سردرگمی در آموزش نشوند و دقیقا بدانند چه چیزی را در هرجلسه آموزش ببینند و نتیجه و دستاورد آموزشی آن ها در پایان هر جلسه چه است؟

برنامه ریزی درست به خانواده و کودک کمک میکند تا آنها با خیال راحت و اطمینان خاطر آموزش ها را ادامه بدهند.

آموزش های اَشی مفهومی و جامع هستند و به کتاب و کلاس یا منبع دیگری نیاز ندارند

آموزش زبان انگلیسی کودکان 2 مدل است. حفظی و یه طرفه ( انگلیسی به انگلیسی ) یا مفهومی و عمقی. کمی بیشتر توضیح دهم.

از نظر کارشناسی و روانشناسی آموزشی , وقتی دوزبان مختلف مانند انگلیسی و فارسی بهم دیگر ترجمه شوند, ترجمه دقیقی در نمی ایند, برای اینکه بتوانیم آموزش اصولی را ببینیم باید مفاهیم و لحن ها را درک کنیم و در مراحل پیشرفته و حرفه ایی ساختارها را بشناسیم.

بنابراین آموزش حفظی که فقط کودک جملات را حفظ کند بدون انکه مفاهیمش را متوجه شود, فقط ذهنش را پر میکند اما اگر مفاهیم را بفهمد و درک کند هر بخش آموزشی چه کاربرد و لحنی دارد آن آموزش ها یکبار برای همیشه در ذهن کودک ثبت می شوند.

از نظر بار روانی کودک ارتباط بهتری هم با آموزش های مفهومی میگیرد اما اگر آموزش حفظی و انگلیسی به انگلیسی باشد کودک مجبور است زمان زیادی را برای هر بخش صرف کند و گاهی اوقات انهارا فراموش میکند و کم کم باعث پراکندگی و خستگی او می شود.

آموزش های اَشی مفهومی-ریشه ایی و عمقی هستند و فاکتوری که این آموزش هارا برای خانواده ها و کودکان راحت میکند , نوع بیان انتقال مطالب در یک فضای شاد به روش مفهومی با برنامه ریزی ویژه می باشد.بنابراین فاکتورهای ریز و درشت زیادی درکنارهم چیده می شوند تا آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی به کودکان راحت شود.

آموزش های اَشی جامع کامل می باشد و اصلی ترین بخش های مورد نیاز آموزش داده شده است. بنابراین به خانواده کمک میکند تا از خرید کتاب و هزینه های سنگین کلاس های متفاوت به دور باشد و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است, چرا که کودک با برنامه ریزی و پشتیبانی رایگان من یک فرایند حداقل یک سال و نیم الی دوساله را دارد تا صفر تا صد مورد نیاز زبان انگلیسی کودکان را آموزش ببیند و بعد وارد مرحله بزرگسالان و آموزش های حرفه ایی مکالمات شود.

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر برای کودک خود و شروع آموزش ها می توانید در واتس اَپ با من اشکان حامدیان ارتباط بگیرید تا به سوالات یا چالش های آموزشی شما پاسخ دهم تا بتوانید با دید بازدتری آموزش ها را شروع کنید.شماره من در واتس اَپ یا تلگرام  09113783038  می باشد

آموزش های اَشی پشتیبانی رایگان دارد

بارها در طول دوره برای خانواده ها سوال پیش می اید و یا منبعی را یا کتابی را تهیه میکنند اما نمیدانند چگونه باید آن ها را آموزش بدهند و چطور با کودک خود همراهی کنند.

این مشکلات در آموزش های اََشی وجود ندارد چرا که پشتیبانی رایگان توسط خودم مستقیم انجام می شود و خانواده هر سوال یا نیاز آموزشی داشته باشد و مشاوره ویژه ایی بخواهد بصورت رایگان این خدمات آموزشی را از سمت ما دریافت میکند.

نتایج و کیفیت آموزشی برای من و تیم من بسیار مهم است. از این رو در پشتیبانی بهترین عملکرد را خواهیم داشت تا خانواده ها نگران سوالات یا آموزش ها در طول مسیر دوره نباشند.

علاوه بر پشتیبانی اگر خانواده برای خودش یا اعضای دیگر نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشد باز هم بصورت رایگان به انها این خدمات داده می شود.هدف ما این است که زبان اموزان کیفیت خوب و موفقیت را کسب کنند.رضایت شما موفقیت ما می باشد.

نمونه آموزش های سطح پایه الفبا-اعداد-رنگ ها ویژه کودکان را در اینجا ببینید یا برای آموزش مکالمه پایه اینجا را کلیک کنید