کسب نمره 7 در آزمون آیلتس ساده نیست اما با 4 فاکتور میتواند بدست آید.

  1. ابتدا باید ساختارهای مهم و مورد نیاز در زبان انگلیسی را مفهومی آموزش دیده باشید. درواقع با آموزش ساختارها به روش مفهومی در بخش های writing و speaking آیلتس اعتماد به نفس کامل را خواهید داشت تا بتوانید میدان مصاحبه و نوشتار را بدست بگیرید.اما اگر تکنیک ها را حفظ کرده باشید امکان فراموشی در آزمون و اشتباه بکار بردن جملات را خواهید داشت.آیا تا بحال تجربه نوشتن یک متن با اعتماد بنفس کامل را داشته اید؟ یا اینکه بتوانید هرجمله ایی که میخواهید خودتان تولید کنید.

  2. باید برنامه ریزی انعطاف پذیر داشته باشید. یعنی متناسب با مشغله روزانه و کِشِشِ خود در آموزش ها بتوانید تمرینات منظمی داشته باشید. برای آیلتس 7 به بالا برنامه ریزی منعطف رمز موفقیت شما برای ادامه مسیرتان است.ایا تا بحال برنامه ریزی انعطاف پذیری را داشته اید؟

  3. دایره لغات زیادی را نیاز است داشته باشید تا بتوانید در بخش درک مطلب آیلتس و بخش شنیدارِ آن نمره 7 به بالا را کسب کنید.لغات منابعی مانند لغات آِلتس-لغات تافل-لغات 504 واژه و 1100 واژ] از مهمترین ها هستند که بعداز یادگیری این لغات بهتر است به لغات کتاب vocabulary for high school نگاهی بیندازید.
    اما در کنار این منابع باید با خواندن متن های مختلف علمی در شاخه های عمومی و تخصصی دایره لات بالاتری را کسب کنید و از همه مهمتر با موضوعات مختلف در زبان انگلیسی آشنا شوید.آیا تابحال تجربه خواندن لغات بصورت منظم در کنار خواندن متن های مختلف داشته اید؟ رعایت این نکات است که درکنار هم کسب نمره 7 به بالا را فراهم میکند.

  4. مدیریت زمان را باید آموزش ببینید.یعنی باید با مدل های تمرینی درست بتوانید زمان را مدیریت کنید. آیا شما میتوانید در مورد آلودگی هوا یک متن 20 خطی را در 40 دقیق طوری بنویسید که از نظر ساختاری و تنوع دایره لغت مناسب باشد که نمره 7 به بالا را بگیرد؟این یک مثال کوچک بود.تابحال تجربه زمانبندی و مدیریت زمان در تمرین های خود داشته اید؟!
HOW TO GET 7 BAND IELTS